Marc Soontjens

8 januari 1954

• Geboorteplaats:

Turnhout

Voor de vierde keer ben ik kandidaat bij de gemeenteraadsverkiezingen en ben net als bij de eerste deelname gehuwd met Simonne Embrechts. Wij hebben drie kinderen, Miek, Dirk en Kris die respectievelijk gehuwd zijn met Joeri Dehouwer, Lindsay Marinus en Inge Starckx die samen ervoor gezorgd hebben dat we zeven kleinkinderen hebben.

In mijn vroegere leven werkte ik op de Nationale Bank en ben ondertussen met pensioen.

De waaier van interesses is heel breed wat wellicht het gevolg is van het feit dat ik #geworteldinvosselaar ben. Sport ligt mij nauw aan het hart, onze inwoners moeten zo optimaal mogelijk hun hobby kunnen uitoefenen. Het vraagt soms wel wat tijd om zaken te verwezenlijken maar dit neemt niet weg dat we er, als ploeg, alles aan doen om aan de noden en grieven van de sporters tegemoet te komen. Het verenigingsleven, gaande van sport over cultuur, senioren, etc., vind ik in een gemeenschap zeer belangrijk omdat dit mensen dichter bij elkaar brengt.

#geworteldinvosselaar betekent niet dat je in Vosselaar geboren en getogen moet zijn. Deze slogan houdt voor mij in dat je betrokken wil zijn bij het leven in Vosselaar en probeert door uw inzet onze inwoners dichter bij elkaar te brengen en dit door deelname aan alles wat een verrijking kan zijn voor onze gemeenschap gaande van het verenigingsleven, over hulpverlening, ondersteuning, jeugd- en, sportverenigingen.

Verkiezingen

23-06-2018

#LOKALE MENSEN #LOKALETHEMA'S Zaterdagnamiddag maakte CD&V Vosselaar haar kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen bekend.

Het gemeentebestuur van Vosselaar onder leiding van CD&V heeft samen met de drie gemeentebesturen van stadsregio Turnhout het…